Etusivu

It-tuki ja ylläpitopalvelut

Työarjessa on tärkeää, että palvelut toimivat jatkuvasti ja työskentely onnistuu ilman keskeytyksiä. It-ongelmat usein kuluttavat paljon työaikaa ja turhauttavat työntekijöitä. Hyödyntämällä it-tukipalvelumme, voi työntekijänne keskittyä työntekoon samalla kun asiantunteva it-tukihenkilömme ratkoo haastavimmatkin it-ongelmat.

Siirry seuraavaan osioon

Cloud Care - Yrityksesi oma it-tukikumppani

It-ongelmat yllättävät usein, vaikka niihin voi varautua ennakkoon. Valitsemalla luotettavan it-kumppanin, järjestelmät ja sovellukset suunnitellaan siten, että työntekijät pystyvät keskittymään itse työn tekoon paikkariippumattomasti ja aika ei kulu tietoteknisien ongelmien selvittelyyn. It-ongelmien ratkaisemisen lisäksi hyvä tukikumppani myös ohjeistaa käyttäjiä työkalujen tehokkaaseen käyttöön.

Meidän it-tukemme edustaa ammattitaidollaan modernien pilvipalveluiden keihäänkärkeä ja sulautuu ketterästi asiakkaan omaan it-organisaatioon. Olemme aktiivisesti yrityksen tukena arjessa.

Voimme räätälöidä sinulle sopivan palvelukokonaisuuden tai tarvittaessa voit ulkoistaa meille koko työasema- ja infrastruktuurikokonaisuuden aina loppukäyttäjätukeen saakka. Voit aina soittaa omalle nimetylle asiantuntijalle, joka tuntee ympäristönne.

Nimetyltä asiantuntijalta saat myös kuulumiset alan uusista tekniikoista ja niiden potentiaalista teidän organisaationne tarpeisiin.

Meiltä saat nopeaa, asiantuntevaa ja laadukasta it-tukea yrityksen tarpeisiin räätälöidysti. Tarjoamme korkeatasoista service desk sekä it-lähi- ja etätukipalvelua. It-tukipalvelumme räätälöidään aina asiakkaan tarpeen mukaan ja on kustannustehokas tapa varmistaa tietoteknisien laitteiden saumaton käyttö – hinta alkaen 18e / käyttäjä.

Päätelaitehallinta ja palvelinylläpito

Organisaation ketterä ja ajanmukainen työasemien ja it-infrastruktuurin kokonaisuus käsittää niin päätelaitteiden, pilvipalveluiden kuin infrastruktuurin ylläpidon ja kehittämisen. Tarjoamme asiakkaillemme kattavan palvelukokonaisuuden, joka kattaa modernin päätelaitehallinnan, pilvipalvelut lisensseineen sekä verkkolaitteet ja palvelimet.

Usein toimiessa ulkoistuskumppanin kanssa itse it-infrastruktuurin kehitys jää siihen tilanteeseen, missä se on ollut ulkoistushetkenä. Toimiessanne meidän kanssa, päätelaite- ja infrastruktuuriympäristö kehittyy jatkuvasti uusien ominaisuuksien mukana. Valvomme ja seuraamme myös kaikkia tarjoamiame ratkaisuja, jolloin mahdollisiin vikatilanteisiin pystytään reagoimaan viipymättä.

Kannustamme yrityksesi siirtymään moderneihin pilvipohjaisiin järjestelmänhallintaratkaisuihin. Microsoft Intunen avulla kaikki yrityksesi päätelaitteet saadaan hallittua yhdellä pilvipohjaisella ratkaisulla sijainnista riippumatta ja tietoturvallisesti. Ei enää laitteiden mallinnuksia, raskaita laitevaihtoprosesseja tai käyttöjärjestelmäriippuvaisia hallintaratkaisuja - kaikkien laitteiden hallinta, tietoturva ja laiteriippumaton provisiointi yhden palvelun avulla pilvipohjaisesti.

Mikäli käytössäsi on edelleen palvelimia, kartoitamme mahdollisuudet hyödyntää Microsoftin 365 –ratkaisuja tai vaihtoehtoisesti siirtoa Azure –pohjaiseen virtuaalipalvelinkapasiteettiin. Tarjoamme myös ylläpito- ja tukipalvelua luonnollisesti nykyisiinkin konesaliratkaisuihin.

Yrityksesi tietoturvan jatkuva seuranta – Cloud Security

Tietoturva on yksi nykyaikaisen it-infrastuktuurin peruspilareita. Harmillisen usein kuitenkin tietoturvapoikkeamat ovat asia, joihin ei kiinnitetä tarpeeksi huomiota ja niiden valvonta koetaan erittäin hankalaksi. Tutkimusten mukaan esimerkiksi vuodetun käyttäjätunnuksen ja salasanan huomaamiseen menee noin 140 päivää. Tänä aikana mahdollinen rikollinen kerkeää tekemään ympäristössä paljon haittaa.

Cloud Security –palvelumme avulla me hoidamme valvonnan puolestanne sekä reagoimme mahdollisiin tietoturvapoikkeamiin ennalta sovitun toimintaprosessin mukaisesti. Tietoturvapoikkeamat joita seuraamme voivar olla esimerkiksi kirjautumiset lyhyen ajan sisään usealta eri mantereelta, hylätyt vahvat tunnistautumispyynnöt, Windows 10 koneella avatut liitetiedostot jotka pitävät sisällään mahdollisia viruksia tai sähköpostissanne leviävät haitalliset linkit. Lisäksi panostamme palvelun avulla siihen, että tietoturvasta tulisi reaktiivisen sijaan proaktiivinen jolloin esimerkiksi haittaohjelmat eivät pääse leviämään ympäristössänne. Ratkaisumme kattaa niin Microsoftin pilvipalvelut kuin perinteisen konesalinkin.

Prosessin mukaan joko hoidamme yhteydenoton esimerkiksi käyttäjään tai vaihtoehtoisesti korjaamme mahdollisia poikkeami käyttäjän työskentelyä häiritsemättä. Palvelu räätälöidään aina asiakaskohtaisesti jolloin pystymme täyttämään jokaisen asiakkaamme tarpeen tietoturvan saralla.

It-tukipalvelut

Silver palvelut

  • Rajaton puhelin- ja etätuki
  • Käyttäjä­tunnus- ja lisenssi­hallinta
  • Hinta:
    18e/käyttäjä/kk
  • Gold palvelut

  • Rajaton puhelin- ja etätuki
  • Käyttäjä­tunnus- ja lisenssi­hallinta
  • Lähitukipalvelu 8h/kk
  • Cloud Security
  • Päätelaite­hallinta
  • Päätelaite­asennukset
  • Hinta:
    35e/käyttäjä/kk
  • Platinum palvelut

  • Rajaton puhelin- ja etätuki
  • Käyttäjätunnus- ja lisenssi­hallinta
  • Rajaton lähitukipalvelu
  • Cloud Security
  • Päätelaite­hallinta
  • Päätelaite­asennukset
  • Cloud Advisor
  • Palvelin­valvonta ja ylläpito
  • Pyydä tarjous
  • Pyydä tarjous
    Microsoft Partner Gold
    CloudNow IT Oy - Yhteystiedot, Y-tunnus ja asiakirjat - Kauppalehden Yrityshaku Luotettava Kumppaniyritys